FAQ's

Welke betalingsmogelijkheden zijn er via de shop?

Als je via de shop een aankoop wil betalen heb je enkel de keuze uit 'Ideal'. Nadat je je aankoop bevestigd hebt, kan je kiezen uit Bancontact, KBC, Belfius of ING.

Lidmaatschappen via domiciliëring betaal je met automatisch incasso. Je dient hier je bankgegevens in te vullen. Opgelet! Je dient nadien ook nog een mandaat op papier in te vullen.

Hoe kan ik annuleren voor een groepsles?

Annuleren voor een groepsles kan je zowel via onze Activiteiten Kalender, het portaal van Virtuagym of via de app als je die geïnstalleerd hebt.

De werkwijze is hetzelfde als bij het reserveren, alleen kies je nu voor 'Annuleer reservering' en geef je nog een reden op. Nadien wordt je plaatsje terug vrijgegeven en krijg je je credits terug op je kaartje.

Opgelet! Annuleren kan tot 1 uur voor aanvang van de les. Een annulatie via e-mail of via een groepsbericht telt niet als een annulatie.

Ik heb een Virtuagym-account bij De Studio, maar ik ben mijn inloggegevens kwijt.

Inloggen doe je met je e-mailadres, dus kan je best een nieuw wachtwoord aanvragen met het e-mailadres dat je normaal gezien gebruikt.

Voor een nieuw wachtwoord klik je op onze homepagina op 'Reservatie Login' of surf je naar https://studioheist.virtuagym.com. Vervolgens klik op de link 'Inloggegevens kwijt?' en voer je je e-mailadres in en klik je nadien op 'verzenden'. Check nu je inbox (indien je geen e-mail terugvindt, check dan ook je map met ongewenste e-mails) en klik op de link om je wachtwoord te resetten.

Weet je echt niet welk e-mailadres je hebt gebruikt, stuur dan een mailtje naar bart@studioheist.be.

Ik zou graag deelnemen aan de groepslessen, maar ik heb nog geen account om te reserveren.

Om te reserveren heb je een Virtuagym-account nodig bij De Studio.

Wanneer je in de shop een abonnement of Studiokaart aanschaft, wordt er gevraagd om met je account in te loggen. Hier heb je ook de kans om een account aan te maken en vervolgens je aankoop af te ronden. Nadien kan jij je plaatsje voor jouw favoriete groepsles reserveren.

Reserveren

Hoe kan ik annuleren voor een groepsles?

Annuleren voor een groepsles kan je zowel via onze Activiteiten Kalender, het portaal van Virtuagym of via de app als je die geïnstalleerd hebt.

De werkwijze is hetzelfde als bij het reserveren, alleen kies je nu voor 'Annuleer reservering' en geef je nog een reden op. Nadien wordt je plaatsje terug vrijgegeven en krijg je je credits terug op je kaartje.

Opgelet! Annuleren kan tot 1 uur voor aanvang van de les. Een annulatie via e-mail of via een groepsbericht telt niet als een annulatie.

Hoe moet ik reserveren voor een groepsles?

Reserveren voor een groepsles kan je op 3 manieren, op voorwaarde dat je een Virtuagym-account hebt bij De Studio en over een geldig abonnement of Studiokaart beschikt.

1) Je logt in via onze website door te klikken op 'Reservatie Login' en vervolgens geef je je inloggegevens in. Eens je bent ingelogd klik je op de vierkantjes naast je naam en kies je voor 'rooster'. Indien dit er niet tussen staat, klik je op 'meer apps' en daarna klik je bij 'Rooster' op 'Voeg toe aan menu'. In het rooster klik je op de sessie waarvoor je wil reserveren en vervolgens op 'reserveren'.

2) Via onze 'Activiteiten Kalender' (knop op de home-pagina) selecteer je de sessie waarvoor je wil reserveren en klik je op 'Reserveer nu'. Indien je nog niet bent ingelogd, krijg je hier het inlogscherm om dat te doen.

3) Reserveren via de app van Virtuagym. Er is een app beschikbaar in de online-winkel van Android en Apple. Deze dien je eerst te installeren en vervolgens moet je inloggen met je account. Afhankelijk van de versie klik je op rooster of agenda en ga je vervolgens op zoek naar de sessie waarvoor je wenst te reserveren. Tik hierop en vervolgens op 'Reserveer nu' en je plaatsje is verzekerd.

Ik heb een Virtuagym-account bij De Studio, maar ik ben mijn inloggegevens kwijt.

Inloggen doe je met je e-mailadres, dus kan je best een nieuw wachtwoord aanvragen met het e-mailadres dat je normaal gezien gebruikt.

Voor een nieuw wachtwoord klik je op onze homepagina op 'Reservatie Login' of surf je naar https://studioheist.virtuagym.com. Vervolgens klik op de link 'Inloggegevens kwijt?' en voer je je e-mailadres in en klik je nadien op 'verzenden'. Check nu je inbox (indien je geen e-mail terugvindt, check dan ook je map met ongewenste e-mails) en klik op de link om je wachtwoord te resetten.

Weet je echt niet welk e-mailadres je hebt gebruikt, stuur dan een mailtje naar bart@studioheist.be.

Ik zou graag deelnemen aan de groepslessen, maar ik heb nog geen account om te reserveren.

Om te reserveren heb je een Virtuagym-account nodig bij De Studio.

Wanneer je in de shop een abonnement of Studiokaart aanschaft, wordt er gevraagd om met je account in te loggen. Hier heb je ook de kans om een account aan te maken en vervolgens je aankoop af te ronden. Nadien kan jij je plaatsje voor jouw favoriete groepsles reserveren.

Abonnementen & Studiokaarten

Kan ik het saldo van mijn credits raadplegen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Je kan dit zowel via de website als via de app.

Via de website:

  1. Log in op je account op studioheist.virtuagym.com of klik op 'Reservatie Login' op onze home-pagina.
  2. Wanneer je bent ingelogd, zie je rechtsboven naast je naam een pijltje. Klik hier op.
  3. In het dropdown-menu klik je op 'Informatie clubaccount'.
  4. Hier vind je trouwens alle informatie over reservaties, betalingen, je credits,... Kies hier voor het tabblad 'Producten'.
  5. Hier krijg je een overzicht van al je credits, lidmaatschappen en producten. Als je op de credits klikt, krijg je ook de geschiedenis te zien van je credits. Als je denkt dat er iets is fout gelopen, kan je dat via deze weg nagaan.

Via de app - Android-versie (iPhone-versie kan verschillen):

  1. Eens je de app hebt geopend kies je voor 'Lidmaatschap'.
  2. Nu opent je account-informatie op je reservaties. Boven de filter zie je een klein dropdown-pijltje. tik hier op en een menu opent.
  3. Kies hier voor 'Producten'.
  4. Nu krijg je een overzicht van je credits, lidmaatschappen en producten. In de app is het niet mogelijk de geschiedenis van je credits te raadplegen, dit gaat enkel via de website.
Wordt een abonnement automatisch verlengd?

Abonnementen voor bepaalde duur worden niet automatisch verlengd.

Abonnementen via domiciliëring hebben een looptijd van onbepaalde duur, maar kunnen te allen tijde opgezegd worden.

Kan ik een abonnement pauzeren?

Je kan een abonnement alleen pauzeren om medische redenen. Voorwaarden hiervorr zijn dat de onderbreking minstens 14 dagen duurt en je een medisch attest kan voorleggen.

Je kan je lidmaatschap niet pauzeren om op reis te gaan. Indien je een wereldreis maakt, is een uitzondering mogelijk.

Shop

Ik heb een account aangemaakt via de webshop bij aankoop van een abonnement, Studiokaart, workshop of cursus. Wat nu?

Eens je account is aangemaakt, wat het geval is na een succesvolle aankoop, kan je je groepsles reserveren of je plaats in je cursus of workshop bevestigen. Dit doe je via de agenda op onze website of via 'rooster' in je Virtuagym-account.

Kom op tijd naar je activiteit en vraag naar je Vitalitypass zodat je jezelf ook kan aanmelden als aanwezig.

Kan ik een abonnement aanschaffen via de webshop?

Ja.

In de webshop kan je zowel een abonnement voor bepaalde duur als voor onbepaalde duur ( via domiciliëring ) aanschaffen. Abonnementen met bepaalde duur zijn betaalbaar met Bancontact.

Je kan trouwens ook onze Studiokaarten, workshops en cursussen aanschaffen via de webshop.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er via de shop?

Als je via de shop een aankoop wil betalen heb je enkel de keuze uit 'Ideal'. Nadat je je aankoop bevestigd hebt, kan je kiezen uit Bancontact, KBC, Belfius of ING.

Lidmaatschappen via domiciliëring betaal je met automatisch incasso. Je dient hier je bankgegevens in te vullen. Opgelet! Je dient nadien ook nog een mandaat op papier in te vullen.

Ik heb nog een andere vraag...